bangkok - Reisverslag uit Schagen, Nederland van martineesmee - WaarBenJij.nu bangkok - Reisverslag uit Schagen, Nederland van martineesmee - WaarBenJij.nu

bangkok

Door: martineesmee

Blijf op de hoogte en volg

08 Januari 2011 | Nederland, Schagen

hee! internet gevonden :)

Heb geen foto's, de computer pakt ze niet dus die komen nog.. hier alles goed!! vlucht naar dubai ging zonder problemen, eten was ook goed. Alleen na de douane toch wel een klein klein beetje zenuwen haha! Eenmaal in het vliegtuig alles weer oke. We hadden geen hotel geboekt in Dubai,dus we moesten nog even zoeken. Bij 1 hotel zeiden ze dat ze alleen suites hadden, dus dat maar niet gedaan, Was ook niet waar wat ze zei.. bijna afgezet! Dus taxi gepakt en in hotel ibis beland.Was mn pincode van mn nieuwe telefoon vergeten, lekker slim, maar alles werkt nu en ik ga nog een simkaart hier halen.

Dubai in een paar worden: Groot, duur, glimmend,status, Rolls royce, escalade enzovoorts.. We zijn naar een winkelcentrum geweest, ook al zo groot.. zit een hele skihal binnen. Daarna naar de palmeilanden.. ook mooi! Schijnen ook celebs te wonen..

Daarna door naar bangkok.. weinig geslapen in de nachtvlucht en bij aankomst de bus naar kohsanroad gepakt, guesthouse gevonden en daar zit ik nu te typen.. hier is echt alles te koop! Misschien waag ik me straks aan mn eerste massage.. Iedereen spreekt je ook aan, dus na een paar keer negeer ik die ook maar haha :) Verder wel al mooie dingen gezien, maar ook veel troep.. en het is hier redelijk druk en chaotisch.

Het plan is om morgen verder te gaan naar cambodja, daar een week te kijken en dan naar chang mai te gaan, daar voegt nog iemand zich bij (nu met 4 meiden totaal) en daar een trekking te doen. Dan verder naar Chang Rai en daarna zien we wel weer verder. We gaan nog wel naar Loas ook en naar een full moon party natuurlijk :)

Binnenkort hoop ik wat fotos te kunnen plaatsen, kunnen jullie ook genieten :) Ik ga nu in mn nieuwe jumpsuite (joahh ;) een drankje doen en eten scoren!

O, en het is hier trouwens 6 uur laterm voor diegene die dat wilden weten..

KUS

  • 08 Januari 2011 - 11:31

    Vera:

    Godverdorie! Ik wou dat ik jou was.

  • 08 Januari 2011 - 11:31

    Vera :

    :D

  • 08 Januari 2011 - 15:12

    Jet:

    he wijffie, fijn te lezen dat alles oke is. Je mist hier dus echt niets. Herftachtig 8 graden, veel wind, dus geniet jij maar. Erg benieuwd naar je foto's

  • 08 Januari 2011 - 16:42

    Nadine:

    joah!! wat geweldig tinus,
    ik lig met open tbc op bed, dus je mist inderdaad niks. tof dat jullie naar cambodja gaan! met de trein/bus? ach, we horen alles later wel!
    be safe!!

    kus

  • 10 Januari 2011 - 06:43

    Siemon:

    Hey Tinus,

    Goed te horen dat je veilig aangekomen bent aan de andere kant van de wereld. Veel plezier!

    lieve groet Siemon

  • 10 Januari 2011 - 12:26

    Shirley:

    heej tinus

    lekker mann :D je bent nog geen paar dagen weg en ik heb een kippie gescoord in de smidse.. heb al weer hele verhalen voor je weet niet of je ook nog op de mail zit.. ik stuur het daar naartoe en hou je van alles op de hoogte ;)

    xx sjur

  • 10 Januari 2011 - 21:52

    Marieke:

    Joehoe Sanka!

    Leef je nog!

    Super om te horen dat alles goed gaat daarzo!
    Hier mis je weinig! Ik mis mn stalknecht wel!

    Gedraag je en hou ons op de hoogte!!

    Dikke kus

  • 11 Januari 2011 - 10:26

    Evelien Ruijtenberg:

    Hey!

    Superleuk om je verhalen te lezen! En Cambodja lijkt me prachtig!

    Veel plezier nog!

    Groetjes, Evelien

  • 13 Januari 2011 - 18:10

    Thijs:

    Hee Icarus!!

    Blij dat alles goed gaat en dat je het leuk hebt! Ik zwoeg me door een tentamenperiode dus ik ben best jaloers als ik de verhalen zo lees! Geniet ervan en spreek je later! X broertje

  • 13 Januari 2011 - 19:54

    Carlijn:

    hee martien!! leuk om te lezen, pas goed op jezelf en enjoy XXX

  • 16 Januari 2011 - 10:40

    Ria De Bruyne:

    Hey kanjer , lekker genieten meis , enne pas goed op je zelf , doeiiiiiiii kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Jan. 2011
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 12709

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 07 Augustus 2014

Midden Amerika IT IS

06 Januari 2011 - 06 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: