almost on my way back again! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van martineesmee - WaarBenJij.nu almost on my way back again! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van martineesmee - WaarBenJij.nu

almost on my way back again!

Door: martineesmee

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2011 | Thailand, Koh Tao

Laatste verslagje!

Zit nu op Koh Tao, echt supermooi hier.. ga ook zeker nog een keer terug naar de zuideilandjes om hier even wat langer te blijven! niet meteen volgend jaar denk ik, maar zeker wel een keer!

Railey beach was echt superleuk, klein hutje met koud water en stroom die het alleen savonds en snachts deed, idiote beesten en zelfs nog een klein slangetje gezien.. en de andere meiden een giftige duizendpoot die ook al obesitas heeft.. alle insecten zijn hier tien keer zo groot, gemuteerde muggen, alles!

Op Ton Sai Bay bij Railey ben ik dus een paar dagen gebleven.. lekker naar het strandje, savonds op het strand een cocktailtje drinken of tegenover ons guesthouse in een leuke bar gezeten waar ze meesterlijke vuurshows geven.. een gast die deed dat terwijl hij over een touw liep.. en dat ging ik dus oefenen, dat touwlopen.. best lastig! En later gingie me les geven, ging wel beter daarna :) En daarna moestie nog een knuffel, nadat hij een show had gegeven, dus daarna zat ik onder het minihippiethaizweet, DOUCHEN. MAar zeker gelachen!

Daarna zijn we naar Koh Phangan vertrokken met bus en boot.. zelfde organisatie als die ons toen genaaid had toen we naar KRabi gingen.. en tuurlijk gingen er weer genoeg dingen fout, maar niet bij ons :) Op Koh Phangan gingen naar een relaxt resot, Power Beach Resort, supermooi! Nog een dag wezen scooteren, ging helemaal foutloos.. zat alleen 1 keer in de berm omdat ik aan de verkeerde kant van de weg stond voor een foto.. kwam die Thai aanrijden haha.. doe ik voor jullie hoor, die fotos.. zo ben ik ;)

Halfmoonparty was ook leuk om mee te maken.. we hadden bij het resort van die kunstenaren ontmoet, tussen de 40 en 50 jaar oud.. allemaal dreadhaar natuurlijk, gipsybroeken, rare piercings, mannen met eyeliner.. serious net Captain Jack Sparrow haha.. zo gelachen.. Gingen ze met Blacklightverf en henna in de weer.. Dus ik ging naar het feest met een glimstikker tussen mn wenkbrauwen, zilverpoeder op mn gezicht gestrooid en een blacklighttekening op mn onderbeen en onderarm richting de halfmoon.. met zn 3en op de scoot! Was wel kleiner dat ik had verwacht, maar zeker wel relaxt want dan hoef je niet overal tussendoor te ellebogen voor een drankje.. half 6 slapen, Daisy kwam 7 uuur, had nog zonsopgang gecheckt.. was wel mooi ook! de fotos dan he... Dagje erna lekker niks doen, beetje bijkomen, hangen ,eten, douchen.. yadieyadieyadie...

Nu dus Koh Tao.. voor 2 nachtjes maar, zeker te weinig! Had eigenlij khet plan om te duiken.. maar te weinig tijd, geen zin om 3 dagen te leren en toch een beetje scared voor een oorontsteking.. Nadien had dat al van de zomer en wil dat haar niet graag Nadoen ;) Maarrr ik kom hier dus nog wel een keer terug! Heb wel gesnorkeld vandaag, laatste tripje van deze minireis.. sommige plekken waren oke, Coral Bay en nog een eiland waren zeker wel mooi.. regenboogvisjes, zwarte visjes, felblauwe, weetikhoehetheetvis, zon uitgerekte trompetvis (?).. en soms wat gekleurd koraal.. Ander meisje had een onderwatercamere dus hoop dat ze me die fotos nog een keer stuurt.. zou wel good zijn :)

Maargoed, dagje snorkelen + goed insmeren = hier op Koh Tao alsnog verbranden.. Ben bijna de kleuren van onze vlag; rood wit en bruin! En een beetje vervellen, kan geen kleur kiezen dus en lijk half op een zebra.. maar ben alsnog bruiner dan jullie als ik verveld ben ;) Dat kunnen jullie over een paar dagen zelf alweer bewonderen, want kom dus de 17e aan op schiphol om 12.45.. mn vluchtnummer is EK 0419 naar Dubai en EK 0147 naar Amsterdam..

Voor nu nog een paar spelletjes kaarten met Daisy, de verliezer trakteert op Starbucks.. dus dat wordt een Frappuchino Caramel :) Daarna tas inpakken.. morgen naar Chompon met de boot..nachttreintje naar Bangkok, daar nog een dagje spenderen en dan om 22.00 de bus richting vliegtuig, tussenstopje Dubai en dan weer in mn eigen bed.. na dus een nachttrein een een nacht vliegen :) Thuis ga ik me vergrijpen aan echte melk! Verder niet zoveel wensen (Mam; ovenschotel, normale salade, iets in die richting ;)!! En verder mn eigen sieraden weer om ipv die goedkope dingen, autorijden (eindelijk weer!) mn eigen badkamer en een martini met ijs ) Daarna ben ik een tevreden Mensch..

Maar dat ben ik nu ook hoor, waren 6 superweken!

THE END

XX

  • 14 Februari 2011 - 14:37

    Amanda :

    Gave dingen meegemaakt zo in die 6 weken..en ervaringen rijker.. :)..
    Een hele goede terugreis alvast.

    -xx-

  • 14 Februari 2011 - 14:56

    Gordon:

    woohoo! vet hoor! Zou maar wel ff een jas scoren op schiphol ;) XXX

  • 14 Februari 2011 - 15:03

    Jess:

    HAHAHAHAHHAHAHAHA minihippiethaizweet. tot snel held!

  • 15 Februari 2011 - 11:32

    Nadien Nadoen:

    moehahahahaha goede grap hoor Tinus. Wilde Tinus that is. ben benieuwd naar je verhalen. heb weer open tbc, net als toen je wegging. een meisje in mn klas had ook de bof, dus misschien kunnen we daar wat leuks mee?
    de groeten van die blonde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Jan. 2011
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 12706

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 07 Augustus 2014

Midden Amerika IT IS

06 Januari 2011 - 06 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: