In Krabi is er maar plek voor 1 krab - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van martineesmee - WaarBenJij.nu In Krabi is er maar plek voor 1 krab - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van martineesmee - WaarBenJij.nu

In Krabi is er maar plek voor 1 krab

Door: martineesmee

05 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

en daarom zit ik op raileybeach! 1 uur en huppetee verbrand damnit.. maar fles aloe vera gekocht en vandaag was bijna alles oke :) en dat kom zeker goed uit, want morgen is het snorkel en zwemdag bij ko pih pih en wat andere eilandjes..!

En daarbij was Krabi toch niet helemaal ons plan.. zijn er in een uur 3 keer voor de gek gehouden haha.. eerst met de nachtbus, die wel te doen was, om 6 uur sochtens ergens aankomen en dan werd er gezegd dat er om half 9 een bus naar krabi zou gaan.. hoorden we om 9 uur dat we al in Krabi zijn van een gast die al 42 uur had gedronken en niet geslapen.. wij pissed off natuurlijk, en hij zei dat hij ons wel voor 50 baht pp naar het centrum wou brengen.. en dat het niet zijn schuld is maar die van zn collega! zijn maar gewoon weggegaan want die gast zag er niet echt oke uit ofzo.. liften werkte niet, maar er was een gast die osn voor 25 baht met zn auto naar de stad wilde brengen, so we did that! In de stad werd ons gezegd dat het ZEKER 20 minuten lopen was naar de boot voor raileybeach, dus achterop de scooter voor 30 baht.. was serious 500 meter.. wederom genaaid door de thai!

Maar dat geeft allemaal niet, want ik zit hier op een BLOEDMOOIE locatie, en het is niet eens het mooiste.. morgen dagtrip koh pih pih, dat is ook zo mooi! Ons hutje is trouwens ook echt een blokhut met gaten, koude douche, bed met muskietennet et voila.. mega spinnen trouwens! en weer apen! en eekhoorntjes en en en.. geen idee wat het soms is eigenlijk :) ze blijven alleen niet lang genoeg stil zitten voor de foto..

anyway, mn mp3 is weer voor een deel opgeladen, dat was de bedoeling van het internet vandaag :) O en voor me op de muur liep een mier met obesitas, die ten prooi viel aan de salamander op de muur, hap slik weg!

Tijd voor een drankje en een vuurshow van een thai die ondertussen balanceerd op een touw!

TJUUHUUS en tot snel alweer!

• 05 Februari 2011 - 13:04

Linda Weel:

Hoi Martine,

wat een geweldige ervaring en wat leuk om je te volgen! Geniet er lekker van.

kus Linda

• 06 Februari 2011 - 19:19

Evelien Ruijtenberg:

Veel plezier op Phi Phi, mooi daar!!! Ben benieuwd of het net zo crowded is.......dat is altijd wel jammer.

Enne.....zeker tot snel!!! Nog 2 nachtjes slapen voor mij :D:D

• 07 Februari 2011 - 07:44

Jet:

Hoi meissie, je moet maar zo denken die thai's hebben weer wat centen om de familie eten te geven, jij kapitaalkrachtige westerling. Nog geen last van zonneallergie? Kan jij al aangeven wanneer je weer in Nederland bent, je schrijft wel de 17e maar misschien kom je pas de 18e op Schiphol aan. Ik vind het geweldig wat je allemaal beleeft, geniet ervan Veel liefs XXXX

• 10 Februari 2011 - 14:04

Amanda :

Hey wijfie,

Weer een leuk verhaal om te lezen, je maakt wat mee zo ..geniet er van nog ff van!.

Liefs Aman