LAOS - Reisverslag uit Vangviang, Laos van martineesmee - WaarBenJij.nu LAOS - Reisverslag uit Vangviang, Laos van martineesmee - WaarBenJij.nu

LAOS

Door: martineesmee

31 Januari 2011 | Laos, Vangviang

Ehm ja, paar minuten internet.. ga vanmiddag tuben in Vang Vieng.. overdag uitgestorven, savonds is het net Starbeach.. dus morgen snel door :) Veel gedaan weer, trekking 2e dag niet gedaan.. werd dr zooo niet vrolijk van. Paar daagjes zonnen en de witte tempel was best mooi..! En ook kinda freaky, maar daarvoor zijn fotos nodig en dat gaat nu niet werken.. De slowboat naar Luang Prabang (2 daajes) was supergezellig.. achterin de boot met wat NLers en Fransen en Australiers en drankjes.. 2 dagen over de Mekong varen is wel echt mooi! In L.P. ffies geweest, grotten gezien, meest idiote toeristentrekpleister tot nu toe.. is gewoon een inham waar ze te veel boeddhabeeldjes hebben gezet... ritje er naar toe was wel prachtig.. dat dan weer wel!

Laos is wel een gaaf land.. is nog niet zolang open voor toeristen zonder groepsreis, het schijnt het minst geasfalteerde land ter wereld te zijn, megabergen, geen bereik met geen enkele telefoon, stroom die soms een middag uitvalt... Dus.. maar nu dus ontbijten en tuben en fijn tussen dronken engelsen staan, die in hun te kleine bikinis zichzelf onder lopen te kliederen met viltstiften en teksten zoals i soooooo love myself.. of courtney love is my twinsister..

Daarna Vientiane, nachttrein naar Bangkok en dan naar de eilandjes.. en de 17e ben ik weer in Nl.. budget ging superhard bij iedereen, dus Daisy en ik hebben omgeboekt en kunnen nu iedere dag doen wat we willen ipv veel op je budget te letten.. Gaat uiteindelijk om de dingen die je doet ipv hoelang je ergens bent :) En vietnam was toch al te ambitieus o in een korte tijd te zien.. so dat komt een andere keer. Thats it! Kom om kwart voor 1 smiddags aan.. zet de vluchtgegevens nog wel hier neer..!

Kus xx

• 31 Januari 2011 - 05:34

Gordon:

:) XXX

• 31 Januari 2011 - 13:33

Amanda :

Een hoop meegemaakt ..dat doe je goed!! Geniet van de laatste weken.

;) -xx-

• 31 Januari 2011 - 14:51

Nadine:

Oh my God! Je bent over 17 dagen alweer thuis. En je hebt helemaal gelijk: het gaat erom wat je doet daar, de tijd gaat toch snel voorbij. Goed dat je deze weken gaat vullen met dingen die je wilt doen!
    Heb een tip voor je: Op Ko Phi Phi (als je daar heen gaat), ga naar de kant met de mooie baai, en vlak voordat je het strand op gaat, is er een stalletje waar ze fruit shakes verkopen. Koop de aardbei shake! Hij is zo overheerlijk, wij hebben er elke dag in onze strandstoeltjes van genoten! Ben benieuwd naar je volgende verhaal. Hele dikke kus, maak er wat van en hartje, je-zus

• 31 Januari 2011 - 16:30

Evelien Ruijtenberg:

Eerder terug! Dus geen FMP?? Ik kom de 14e aan op Koh Tao *hint* ;-)

• 31 Januari 2011 - 20:45

Jess:

Klinkt geweldig! Ik wil naar Laos! Tot snel wilde Tinus!

• 01 Februari 2011 - 13:34

Jet:

Haal eruit wat erin zit meissie. Geniet met volle teugen van elke dag dat je nog daar bent.
    liefs Jet

• 03 Februari 2011 - 16:01

Vera:

Serieus, die aarbeienshake MOET je halen. Just sayin'.

• 03 Februari 2011 - 18:14

Elkie:

Aardbeien shake ja die is bruut! hehe

• 04 Februari 2011 - 13:27

aarbeienshake it is bitches :) morgen nog ff zonnen, dag erna dagtripje langs the beach.. :) zal er meteen 2 bestellen!

• 04 Februari 2011 - 19:38

Nadine:

ja neem er twee per dag!
    ze zijn zo lekker dat ik er over denk om een ticket te boeken!
    of ik probeer het hier na te maken.

enjoy baby! (check die rotsen op the beach en kijk uit!)

• 04 Februari 2011 - 19:57

Nic En Willem:

Lieve schat, wat een avonturen! We genieten van je verhalen en je foto's (via Michael gezien). Ik vind het zó gaaf en stoer dat je dit allemaal doet. Wijffie, geniet, zorg goed voor jezelf en we blijven je volgen. Love you, dikke zoenen, Willem en Nic.