almost ready to go! - Reisverslag uit Schagen, Nederland van martineesmee - WaarBenJij.nu almost ready to go! - Reisverslag uit Schagen, Nederland van martineesmee - WaarBenJij.nu

almost ready to go!

Door: martineesmee

05 Januari 2011 | Nederland, Schagen

Alright.. website op facebook gezet, dus dan moet er wel een berichtje staan hier :)

Thanks everyone voor de lieve smsjes en belletjes en en en... ik laat mijn normale telefoonnummer en telefoon thuis. Heb een ander nummer: 06-42897479. In thailand ga ik ook een simkaartje kopen en dan zet ik dat nummer ook op deze site. Dus als er echt iets belangrijks is kan je me bellen. en anders mailen naar mesmee@hotmail.com. Zal proberen om ongeveer iedere week een berichtje te plaasten.. but don't hate me if i don't ;) Nu weer verder, laatste dingen doen en trying to get some sleep!

KUS en tot over 2 maanden, of misschien langer!

• 05 Januari 2011 - 21:08

Evelien Ruijtenberg:

Supercool!!!! Alles klaar? REady, set, go!! Ik wens je superveel plezier!! Geniet ervan!

• 06 Januari 2011 - 12:28

Gordon Eding:

heeeeeeeeel veeeeeeel liefs XXXX

• 06 Januari 2011 - 21:46

Sjur-lee:

hej tinus

ik als NERD.. had even naar je verkeerde telefoon gesmst.. maar heb em nog een keer door gestuurd naar dit nr :) ik ga je missen en heeeeeel veel plezier daar

xx en good luck duck :P

• 07 Januari 2011 - 14:40

Jet:

Hé wereldburger, heel veel plezier en mooie herinneringen en nog meer liefs

• 08 Januari 2011 - 10:28

Nadine:

joehoe!! je zit nu waarschijnlijk in bangkok! heel veel plezier, maak er wat van! kus van zus