Good girls go to heaven.... - Reisverslag uit Schagen, Nederland van martineesmee - WaarBenJij.nu Good girls go to heaven.... - Reisverslag uit Schagen, Nederland van martineesmee - WaarBenJij.nu

Good girls go to heaven....

01 Mei 2014 | Nederland, Schagen

.. bad girls go everywhere. Midden Amerika ditmaal.

Op veler verzoek mn oude blog weer opgestart. Zojuist alle verhalen uit Thailand, Laos en Cambodja teruggelezen, was een top tijd, maar redelijk chaotisch geschreven haha. Zo uit het hoofd. Maargoed, dat weet ik na 3 jaar serieuze werkervaring wel iets te nuanceren :) 3 topjaren ook, het is geen staatsgeheim that I just love my job. Mede mogelijk gemaakt door mijn fantastische collega's. Leuk afscheidsfeestje ook; het leukste was een koffertje met allemaal handgeschreven briefjes erin. Stond naast 'enorm veel energie', 'initiatiefrijk' en 'superpositief' gelukkig ook teksten in met 'zien groeien in je rol' en 'kennis van zaken', dus kennelijk toch wat goed gedaan ;).

Collega's dus, die ga ik wel een beetje missen. Alle thuisblijvers natuurlijk. En naast de thuisblijvers ook mn jewelry, duimringen in het bijzonder, en mn awesome auto. Mijn zeer gewaardeerde eerste eigen auto: zwarte Renault Clio Paris Initiale, 1.6 16V, prima motorblok voor zo'n lichte auto, leren interieur en halve kuipstoelen en wat al niet meer. Menig rondje sporten gewonnen bij het stoplicht, kan het niet laten. Ook na 3 jaar niet.

Reizen is eigenlijk begonnen vanaf mn 20e.. Na roadtrip van Nora's huis in Turijn naar mijn huis in Schagen met de Fiat Panda uit hetzelfde bouwjaar als ik, volgde het huizen bouwen in Roemenie. Daarna op de bonnefooi in Azie... En nu is Midden Amerika aan de beurt. Waarom? Ja, waarom niet.. ik wil de hele wereld nog zien, so gotta start somewhere.
Gister laatste werkdagje (en nog ff 2 pittige dossiers afgerond jaja) en nu de laatste dingen regelen om maandag 5 mei te vertrekken naar Cuba (voor de auto's ja :), Belize, Guatemala, Nicaragua, Costa Rica en Panama. 7 augustus weer naar huis. En misschien volgend jaar- een deel van- de transsiberie express met zus.

Maar first things first, eerst mn backpack maar eens inpakken voor deze reis.

XM

• 05 Mei 2014 - 10:28

Rea En Amanda :

Super om je verhalen te kunnen lezen, Heel veel plezier en geniet ervan !! X

• 05 Mei 2014 - 11:35

Senny Faber:

Hey lieve Martine,
    Wens jou een ongelooflijk mooie reis!!! Geniet ervan!!
    xxx

• 05 Mei 2014 - 21:17

Nadine:

ZUSSIE!!!!! je zal nu ongeveer wel landen! XXXXXXXXX van ZUSSIE

• 06 Mei 2014 - 13:33

Suus:

Geen dingen doen die ik ook niet zou doen!

• 08 Mei 2014 - 11:04

Malou:

Ik ga alles met smart volgen, zal ook mijn blog maar eens beginnen met afstoffen! Heel veel plezier Tien! xxxx Maloutje

• 09 Mei 2014 - 20:35

Sabine:

Stoer Duifje, ben je er al? Geen nieuws is goed nieuws! Ik (we) houden je blog nauwlettend in de gaten!! Xx

• 15 Mei 2014 - 20:19

Je One En Only Mamsa:

He rakker,
    Toch een site van je gevonden, nu je update nog XXX

• 19 Mei 2014 - 15:10

Henriette:

hee dame,

goed om te lezen dat je een leuk afscheid hebt gehad. En dat je ons als collega's toch gaat missen.
    Nou wij jou ook hoor..... Doe voorzichtig en weet dat we je volgen

• 21 Mei 2014 - 16:16

Liesbeth:

Het is stil aan de overkant. Wat een rust hier.....saai!
    Waar is die beroemde blog nou?

• 21 Mei 2014 - 16:27

Sabine:

Weer een dag op kantoor zonder jou overleeft...